lauantaina, heinäkuuta 17, 2010

Aksaa ja aktivointia

Viime treenit Amandan kanssa oli varsin omituiset. Meillä meni osaltaan ratapätkät tosi hyvin, mutta yhtäkkiä Ama keksi että se ei voi tulla pakkovalssissa mun luo vaan kaarsi jonnekin kauas. En tiedä mitä tapahtui koska ekalla kerralla se meni ihan täydellisesti. Omituista. Meillä oli pari pyörityspätkää ja onnistuin molemmissa tekeen nollaradan. Toisella pätkällä heti ekalla yrittämällä. Aikas harvinaista multa. Ehkä mä kehityn.

Lopuksi otettiin helppoa ympyrää. Oli todella kiva tapa lopettaa treeni. Jäi sellainen energinen ja vauhdikas mieli. Kellotettiin Kujeen ja Aman nopeuksia ja Amanda voitti sekunnilla. Se siis menisi kovaa jos vaan ohjaisi oikein.

Perjantaina olin aamuvuorossa ja iltaan tuleva V toi mukaan Pilan. Sillä on murkkuikä, niin pääsi mun seurassa vähän Hervantaan sosiaalistumaan. Kierreltiin tunnin verran Hervannassa ja haettiin meille pitsa. Sitten suunnattiin kentälle, jonne tuli myös Pilan velipoika Jekku. Meillä oli oikein mukavat treenit. Tehtiin yksinkertaista pätkää jossa oli hyppyjä ja putkea. Hyvin malttoi Jekkukin keskittyä aksaamaan, vaikka Pilalla oli juoksut.

Piu

Sen jälkeen vedin oman ryhmän treenit ja taas oli niin taitavia koiria. Kaikki meni niin mielettömän hyvin. Jäi taas niin hyvä mieli, kun oli niin hauskaa. Nautin suuresti kouluttamisesta, vaikka en tiedä olenko siinä kovin hyvä. Sen jälkeen olikin melkoisen poikki. Aamulla olin puoli neljästä asti ollut hereillä ja tämäkin viikonloppu menee töissä. Puuh!

Ei kommentteja: