lauantaina, lokakuuta 30, 2010

Aamuviikon kiireitä

Viikko vierähti taas hirveetä vauhtia. Aamuviikoilla ei kerkeä kyllä tehdä niin mitään. Koirarukat on ollu ihan hunningolla. Tiistaina ja torstaina olin seuran mattotalkoissa. Keskiviikkona ja perjantaina ehdittiin puuhata jotain pientä, mutta aikas kuollutta on meno ollut. Ja mä oon ihan poikki. Onneksi on kaksi vapaapäivää ja saa tehdä mitä lystää.

Keskiviikkona naksuttelin pikkaisen. Ei mitenkään ihan onnistunutta. Totoroa yritin opettaa nostaan takajalat kirjan päälle, mutta sain sen vaan potkaisemaan kirjaa. Ei taida olla mun laji. Tässäkin suhteessa varmaan ajoittamiseni on myöhässä.

Perjantaina otettiin pientä agipuuhailua koirien kanssa. Kuvasin kaikkien treenit. Jälkikäteen katsottuna treeneit näytti paremmilta kuin itse treenatessa tuntui. Tai sitten annan virheet itselleni videolla helpommin anteeksi. Tässä on Totoron tyylinäytteitä koottuna.
Video

Talo on ollut viikon verran hunnigolla. Ei oo ehtiny/jaksanu tehdä yhtään mitään. Remontti ei oo edistyny, kylppäri on yhä vailla vesieristystä. Olen ilmeisesti aamuviikoilla niin paljon tiellä tai jotain kun illassa ollessa kylppärissäkin tapahtuu.

Onneksi on viikonloppu! Puuh.

Ei kommentteja: