perjantaina, huhtikuuta 22, 2011

Ohjatut treenit: Yhtä ja toista

Vähän on viikonpäivistä sekaisin kun tuli tehtyä viime viikonloppu töitä. Onneksi edessä on pääsiäisvapaat, niin voi nollailla pitemmän työrupeaman. Tiedossa ois 3 starttia Hyvinkäällä ja Cellon palautus. Tarkotus oli ilmoittaa tytöt jonnekin muuallekin kisaileen, mutta se nyt jäi.

Sain V:n avustuksella kellotettua tyttöjen pujottelua. Ihan pelkät kepit ja palkka namiautomaatilla. Amanda oli sekunnin hitaampi kuin Kuje ja Pila. Ja mun mielestä oli vielä Amaksi nopea pujottelu. Mä olin ylipäätään onnellinen että se pujotteli.

Kesäkausi alkaa ihan tuota pikaa. Niinun valmennuksesta jäljellä on enää yksi kerta ja sit alkaa kesätauko. Se koulutuskerta on tosi surkeeseen väliin. Stressaan sikana kuinka saan aikataulut järjestymään. Vuorotyö on toisinaan pirun hankalaa.

Kesällä kaikki kolme läntsyä pääsee treenaan samana päivänä, joten kyytien suhteen pitäis mennä hyvin. Kouluttajana kesällä oon vain mun läntsyalkkareille, enkä seuran riveissä ollenkaan. Oli mietinnässä että jos keskittyisin vaan ite treenaan, mutta kun sain luvan ottaa seuran ulkopuolisia kentälle, niin ei voinut jättää tilaisuutta käyttämättä. Se mun alkkariryhmä on niin kiva.

Torstaina oli Päivin treenit. Me tehtiin Pilan kanssa samaa rataa ja se jopa kesti mun virheitä purematta. Ja korjas ite yhden hypyn, jota en meinannu millään pystyä ohjaan. Hurraa Pila! Aman kans joka yrityksellä virhe kepeiltä :/ Muuten meni hyvin. Kellotettiin aikoja ja Aman rata 10 sekuntia hitaampi kuin Kujeen. Aika paha. Ohjaaja sucks...

Pila tarttee putki-A erottelua, kepeille kaikki koirat tarttee tehotreeniä ja keinua ois syytä taas vahvistaa, Ama oli ainoa jolla oli hyvä keinu. Niin ja Pilalla ei pysyny rimat kun se väsyi.

Piu hyppaa BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

Ei kommentteja: