sunnuntaina, helmikuuta 03, 2013

Järkkäri kädessä

Eilen kaivaessani kameraa laukusta tajusin, että olen viimeksi ottanut järkkärillä kuvia elokuussa, jolloin napsin koulutettavistani treenin ohessa otoksia. Ei siis ihan hetkeen ole tullut kuvailtua.

ryhmapose

Eilen otetuista kuvista tuli vähän tummia, mutta tänään paistoi hetkellisesti jopa aurinko.Ensin innostuin aamukahvin äärellä napsimaan kuvia vieressä istuvasta Kujeesta.

Kuje

Yleensä Pila on se joka istuu mun seurassani omalla tuolillaan. Luulen, että Pila saattaa kuvitella olevansa jopa ihminen. Se pyrkii myös kylässä ruokapöydän ääreen omalle tuolilleen. Eikä oo ihan yksi tai kaksi kertaa kun porukoilla huomaa Piun liittyneen ruokailuseurueeseen. Kotona myös muut tulevat satunnaisesti tuolille päivystämään, muttei kukaan ole niin röyhkeä kuin Pila. Ja joo, ihan varmasti olen itse sen sille opettanut. Mutta se on niin söpö tönöttäessään tärkeän näköisenä tuolilla.

Pila

Ja tottakai mun oli kuvattava lopulta kaikki koirat, kun kerran kuvia tuli napsittua. Tapsu osaa mun mielestä olla varsinainen söpöläinen, vaikkei olekaan mikään perusländerin näköinen. Se on meidän pikkuinen kainalokettu. Sinänsä hassua, että Amanda taas on kaunis, mutta en koskaan saa siitä hyviä kuvia. Ehkä turkki vaikuttaa, kun Amsilla on aina melko trimmamaton pää, niin se näyttää jättiläismäiseltä.

Tapa

Amanda

Camo oli kaikkein haastavin kuvattava, kun se on niin vilkkelä, että ehti liikkua sata kertaa ennen kameran tarkennusta.

Camo

Ei kommentteja: