sunnuntaina, maaliskuuta 22, 2009

Karkkilakko ja kamerahaaveilua

Karkki maistuu tälle tytölle aivan liian hyvin. Olen yrittänyt aloittaa karkkilakkoja erinäisiä kertoja ja jopa muutaman kerran onnistunutkin siinä. Viime aikoina on karkin syöminen taas vähän riistäytynyt käsistä. Joten olisi varmaan syytä lakkoilla. Ihan totaalisesti en siitä pysty luopumaan mutta ostolakkoa pitää taas yrittää. Yritin jo kuukausi sitten olla ostamatta enää pussillista joka kerta kaupassa käydessäni, mutta eihän se pitänyt. Piti siis keksiä joku täky.

Digijärkkäristä olen haaveillut monta vuotta. Mulla on ihan hyvä pokkari, mutta se on saanut sen verran iskuja, että linssiin on jäänyt mustia täpliä jotka näkyy joka kuvassa. Olisi siis tarvetta uudelle kameralle.

Päätin siis että jos olen ostamatta karkkia niin säästyneillä rahoilla voin ostaa järkkärin. Mulla menee parhaillaan pussillinen karkkia päivässä eli sellaiset pari euroa ja jos olen ostamatta niin siitä tulisi kaksi euroa säästöä. Suurin ongelma taitaa olla siinä, että haluaisin kameran ihan just heti enkä malttaisi odottaa että kaksi euroisia olisi kasaantunut tilille tarpeeksi.

Viikon olen jo ollut ostamatta karkkia, muttei 14 eurolla vielä ihan järkkäriä osteta :D

1 kommentti:

Maria kirjoitti...

Kyllä se järkkäri siitä kasaantuu :D Tai sitten ostat sen järkkärin nyt, ja karkit jää väliin kun ei oo rahaa enää järkkärin jälkeen ;P