torstaina, maaliskuuta 18, 2010

"Ei ku aikasemmin"

Maanantain treenien teemana oli mun osalta jaakotusten hinkkaaminen. On se niin vaikeeta liikkua oikeaan aikaan. Ylipäätään mulla on tässä liikkeessä ongelma. Onnistun paikoiltani tekemään sen oikein, mutta jos pitää ensin näyttää vartalolla edessä oleva hyppy ja sitten tehdä jaakotus niin ei mitään toivoakaan saada sitä toimimaan. Olen ihan tuhottoman myöhässä. En tiedä pitäiskö mun harjoitella peilin edessä tai jotain....

Mutta omista ongelmista huolimatta oli taas hyvät treenit. Ja tuli niitä onnistumisiakin. Meillä oli sellainen ihan kiva ratapätkä, jota en tyttöjen kanssa tainnut saada kuin kerran tehtyä läpi. Me hinkattiin pikkupätkiä, mikä sopiikin mulle parhaiten. Amandan kanssa saatiin kivoja onnistumisia kepeille, onnistuin irtoamaan eteen ja leikkaamaan takaa. Jälkimmäistä en ollut uskoa todeksi! Hyvä Ams! Se haki vallan upeasti kepit. Olen niiiiin ylpeä mun keppiongelmaisesta.

Kuje oli vähän possu ja yritti huijata kepeillä muutamaankin kertaan. Muuten se oli taas ihanan helppo ohjattava. Keinulle saatiin molempien kanssa hyvät pysäytykset. Kujeen käännökset on niin ihanan pikkuisia. Amalla taas sain aikaan jättikaarroksia ja muutamia päättömiä sinkoiluja. Mun pitäisi oppia hillitseen käden liikkeitä, koska huiskautuksella Ama sinkoaa jollekin maatakiertävälle radalle. Koutsi kokeili ohjata Amaa samassa kohdassa ja Ama teki ihan minipieniä sieviä käännöksiä ja oli upea. Eli vika on mun huitomisessa, vaan milläs saan sen korjattua. En vieläkään ihan tiedosta kuinka pahasti huidon.

Loppuun kuva kameran kätköistä
Pila ja Camo
Tosi söpöjä kaveruksia..... :D

Ei kommentteja: