maanantaina, elokuuta 16, 2010

Leirillä ja piirimestaruuksissa

Perjantaina oli ensimmäinen lomapäivä ja sehän oli hyvä viettää läntsyleirillä. Mun tapahtumiin osallistuminen oli lähinnä agipainotteista. Muuten aika meni lähinnä kuulumisia vaihtaessa ja saunoessa. Hauskaa oli ja vinkkejä tarttui.

Ama aidalla

Lauantaina oli yllätystapahtumana kilpailu jossa 3-luokassa kisaavien ohjaajien piti ohjata vierasta länderiä. Mulle arpaonni soi Totin ja oli kulkaas ihan mielettömän makee menijä. Olin kokoajan toivottaman myöhässä ja unohdin kaikki Harjun Jarin aamulla antamat neuvot. Mutta Totti oli tosi ihana <3 Tykkäsin kovasti.

Ama kontaktilla

Mun koirista Kuje meni Riikalle ja tämä kaksikko voitti koko kisan. Arpaonni epäsuosi Terhille Amandan, joka ei ollut kovinkaan yhteistyöhaluinen. Oisko ollut kymmenen metrin päässä musta sellainen maaginen piste missä Aman piti aina kääntyä ja karata takaisin mun luo. Sitkeydellä kuitenkin kaksikko taisteli tien hopealle. Mitä tästä opimme? Koirat on siis ne jotka on menny kolmosiin ja ohjaaja laahaa jossain perässä :D

Pila pomppaa

Kujeen kanssa käytiin sunnuntaina oikeasti kisaamassa, piirimestaruusjoukkueessa. Meidän joukkueen taktiikkana oli tehdä neljä hyllyä. Ihan pettämätön taktiikka. Mä olin Kujeen kanssa ankkurina. Me tehtiin hienoa nollaa Kujeen kanssa viimeiselle esteelle missä heitin sen takaakiertoon. Eihän me voitu pettää joukkuetta. ;) Oli ihan mieletön voittajafiilis. Upea rata, upea Kuje ja meni niin putkeen kun olla voi. Oltaisiin kuulemma ehditty ihanneaikaankin. Näillä eväin on hyvä lähteä viikon päästä kisaamaan.

Kuje liitaa

Ei kommentteja: