lauantaina, elokuuta 28, 2010

Nolla

Mä en ehkä saata vieläkään uskoa, mutta me tehtiin tänään Aman kanssa hyppyradalla nolla. Siis kolmosluokassa. :O Minä ohjasin :O

Piu ja Ama
(kuva treeneistä hienäkuulta)

Päivä on ollut pitkä. Lähdettiin puolen päivän aikoihin KASin kisoihin. Agirata alkoi joskus yhden tienoilla, sen jälkeen oli möllikisat ja B rata alkoi ykkösistä. Toisaalta kisapaikalla viihtyi ihan hyvin. Mikäs sitä ollessa kun oli hyvää seuraa ja kahvikaan ei ollut kallista. Pilakin pääsi kokeilemaan möllirataa, mikä oli aika hieno mahdollisuus.

Mulla meni Aman kanssa agirata vähän pieleen, mutta yksi oivallus sieltä poiki. Ilmeisesti jännitän vieläkin keppejä niin paljon, että keppien jälkeen mulla ei pysy enää ohjaus kasassa. Ihan sama vaikka itse kepit menis hyvin, mutta jotenkin muutama este sen jälkeen pakka alkaa hajoomaan. Aman hyllytin väärään putken päähän, sählättyäni ensin muuten sen putken kanssa aikani. Alkukin meni vähän plörinäksi kun huiskautin kädellä tokan hypyn kohdalla ja Ama luki sen lähtöluvaksi. En ollut lähdössä ihan varma miten alun teen. Katoin videon, eikä se näytä ihan niin pahalta kuin tuntui. Pää oli ihan jumissa. Olen ihan tyytyväinen keppeihin. Onnistunut pujottelu on aina bonusta Aman kanssa. Paikoitellen ohjauskin kulki ihan kivasti, sääli ettei omat hermot pysyny yhtään kasassa.

Video Aman A-radasta

Pilan kanssa meillä meni vähän pieleen. Syytän tyhmää ohjaajaa. Pila meni alun tosi nätisti, mutta ei pysähtynyt A:lla. No joo en ottanut sitä uudestaan vaikka olisi pitänyt. Sen sijaan jäin vaan seisomaan ja tuijottamaan koiraa. Ohjauksesta A:n jälkeen ei voi oikeastaan puhuakaan. Puomin Pila meni upeasti! Mua pikkasen jännitti kun se oli mattopintainen ja alumiinia, mutta Pila ei ollut moineskaan. Se on tosi hieno, pieni koira. :) Sääli että ohjaaja oli niin pihalla.

Video Pilan möllikisasta

Kuje ja V juoksivat molemmilta radoilta ihan hyvät vitoset. Ekalla tippui rima. Ei oikein tiedä miksi. Toisella tuli kepeille menosta virhe. Molemmissa kummiskin ehtivät ihanneaikaan. Mun mielestä paremman näköistä kuin mitä Kuje mun kanssa menee.

Hyppyradalle me lähdettiin Aman kanssa viimeisenä, mikä ei yleensä lupaa hyvää. Vipu oli tässä vaiheessa jo tehnyt upean nollan Pasin kanssa. Nollan, jolla pari pokkasi Hyppyvalion tittelin! :D Mä päätin että keskityn radalla vaan alkuun. Jos Ama lähtee ilman lupaa, niin jätetään homma siihen. Ams odotti oikein kiltisti lupaa ja meni oikein nätisti. Kepeillä vähän meinas valua eka väli, mutta Ama paikkas sen ja pujotteli oikein. Radalla oli onneksi kolme putkea peräkkäin ja ehdin vähän vetää keskimmäisen putken kohdalla henkeä ja nollata kepit. Pikkasen mulla lopussa iski paniikki, mutta onneksi Ama meni radan oikein siitä huolimatta. Hirveän näköistä huitomista paikoitellen ohjaus. Tosin oli paikoitellen kyllä hyviäkin pätkiä. Sijoitusta en tiedä, olikohan viides vai kuudes?

Video Aman B-radasta

Meidän eka SM-nolla kerättynä :) Tai eka nolla ylipäätään kolmosista. Jee! Huomenna vielä pitäisi kaksi rataa juosta. Jospa menis sit nukkuun...

Ei kommentteja: