keskiviikkona, marraskuuta 03, 2010

Valmennusryhmä: Niinun ensimmäinen treeni

Piti anoa eilinen pekkaseksi, että pääsin valmennusryhmän ensimmäiselle treenikerralle mukaan. Ja kausi alkoi Niinun koulutuksella. Meillä oli hienoista seikkailua Aman kanssa pelkkä paikalle pääseminen. Yllättävän hyvin osui paikallisbussit aikatauluihin, mutta pieni valuuttaongelma meinasi tyrmätä meidän matkan alkuunsa kun mulla oli matkassa liian iso raha. Onneksi sain kaivettua jostain taskunpohjalta pari kolikkoa, että päästiin eka osuus keskustaan asti. Siellä juostiin kiireellä automaatille ja ehdittiin kuin ehdittiinkin vaihtobussiin. Ei ollu ihan helppo jäädä oikealla pysäkillä pois, mutta sekin onnistu. Riitti tarpeeksi valoa, että pystyi päättelemään vähän kadun nimistä, että millä pysäkeillä liikutaan. Oishan se ihan hienoa jos ois auto ja kortti eikä tällaisia ongelmia ois.

Niinun radassa oli 32 estettä ja me onnistuttiin suorittaan niistä 13. Ei kauheen pitkälle. En ole yhtään yllättynyt :D Jouduttiin hiomaan jokaista ohjausliikettä, koska mun tekninen osaaminen on aika mitätöntä. Mutta kivaa oli ja tykkäsin kovasti Niinun tyylistä valmentaa. Mä onnistuin jopa vähän rentoutumaan vaikka oli vieras kouluttaja ja se on aika hyvin. Ja oli vielä uusi treenipaikkakin, mikä myös aiheuttaa mulla jännitystä. Ihana Tanja kuvas mun mokailut. Suuret kiitokset Tanjalle!

Meidän uusi, vanha halli nimettiin Takkulaksi. Aika vaikee ajatella Navettaa Takkulana, mutta ehkä se jossain vaiheessa kääntyy kielelle. Viime viikon mattotalkoista peruttiin puolet päivistä, niin maanantaina oli porukka joutunut rehkimään paitsi esteet paikalle, myös viimeistelemään loput matoista. Pikkasen siellä oli vielä mattoja teippaamatta kun teippi loppui kesken, mutta hyvin ne pysyi paikoillaan. Pinta oli ihan kiva itelle juosta, mutta Ama suti monta kertaa. Se ei millään alustalla oo mun mielestä oo liukastellu ennen. Loppua kohden se selvästi alkoi hahmottaa paremmin erilaisen pinnan ja liukastelu väheni. Isoilla koirilla näytti olevan parempi pito kuin nopeilla, kevyillä.

Kaikkineen olen ihan hirveän innoissani tästä projektista. Alku lähti mielestäni hyvin käyntiin. Meillä on miljoona treenattavaa asiaa edessä. Amalla kontaktit, mulla ohjaustekniikka tolleen päällimmäisinä. Mun mielestä ehkä ihaninta oli, kun Ams oli niin innoissaan ja sinkoili esteille.

Ei kommentteja: