keskiviikkona, heinäkuuta 11, 2007

Märkyys on päivän sana

Kuje kusi mun kenkääni. Sillä oli hihna päälle, mulla kengät (toiset) jalassa ja olin juuri painamassa oven kahvaa kun tämä sankari päätti, että hätä on justiinsa nyt ja pissasi kenkäni päälle. Voi argggh! Pitääkö mun nyt muovittaa kengätkin?( Onneksi kenkä oli mun eikä muiskun. Siitä se vasta riemu olisi revennyt. Tarkoitus oli tänään tuulettaa eilistä päivää joka selvittiin ilman sisälle pissailuja, mutta eipäs sitten tuuletellakaan. :/

Kirottu kusiainen on alkanut myös puffailemaan lenkeillä vähän kaikelle. Koska haukkuminen on asioita joita en omilta koirilta siedä, ostin eilen vesipyssyn. Pyssyllä varustautuneena kävin eilen ilta lenkin ja sain vesisuihkulla hiljennettyä tyttösen. Toivottavasti saan nyt puffailut kuriin. Ainakin alku on ollut lupaava. Menimme jopa kahden koiran välistä ihan äänettä.

Kujeelta irtosi tänään taasen lenkillä korvateipit ja korvat ovat yhä oikeassa asennossa. Jee! Ajattelin antaa niiden nyt vähän tuulettua. Varmaan teipit saa kohta laittaa takaisin, mutta olkoot hetken ilman.

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

Voi Kuje :D Meikäläisen ensimmäinen koira cardigan neiti Jasu ensimmäisenä yönään (oli silloin jo 6 kuukautta) oli kakannut kenkääni :P Aamulla minun piti lähteä innoissani uutena koiran omistajana lenkille. Piti laittaa lenkkari jalkaan, mutta onneksi huomasi että siellä on jotain ylimääräistä :P En vieläkään ymmärrä miten se oli onnistunut sihtaamaan kenkään? :D