keskiviikkona, syyskuuta 05, 2007

Kiljukaula ja kyläilijä

Argh! Olen idiootti! Arvatkaa montako vierasta meillä on käynyt Kujeen tulon jälkeen. Ei todellakaan montaa. Eilen lähdin lenkille Onnin ja Amandan kanssa. Muisku jäi Leelan ja Kujeen kanssa kotiin ja meille tuli tuttu vieras. Ei ollut kovin hyvin mennyt kohtaaminen. Kuje ei tiennyt miten sen olisi pitänyt suhtautua ja se oli vaan remunnut ja haukkunut. Kun tuli takaisin itse oli rauha maassa ja Kuje tyytyväisenä haistelemassa vierasta.

Siispä ei muuta kuin opettelemaan vieraiden kohtaamista kotona. Ja niin, että paikalla olisimme sekä minä, että Onni.

Vaan mitäpä elämä olisi ilman haasteita.

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

No ei mitään! ;-)
Timonkin yltyy aina välillä sellaiseen "olen-epäluuloinen" -haukkuun. Ulkona vain yleensä, mutta meilläkään ei olla kokeiltu, miten Timbe toimii, jos Luna ei ole kotona ja vieras tulee. Koska Luna pussaa ja liehittelee vieraat, niin tekee Timonkin. (voitte kuvitella: doing-doing, lips-lips...vierasparat...)

Noista epäluulo-uhittelu-haukuista ollaan toistaiseksi selvitty namittamalla, mutta kaikki toimivat vinkit otetaan vastaan.

Adeina kirjoitti...

Mun pitää eka testailla nää meidän kasvattajalta saamat vinkit ja katsoa toimiiko meillä mikään. Mulle ei siis valitettavasti oo mitään vinkkejä.

Meillä suurimmaksi ongelmaki varmaan tulee mun oma suhtautumiseni haukkumiseen. Mä kun ei laisinkaan pidä siitä, mutta en yhtään koiraa ole osannut vielä hiljaiseksi opettaa....

No aika näyttää. Jatkamme testailuja :)