lauantaina, toukokuuta 26, 2007

Kepposen kertomaa: Karvat ne rodun tekevät

Minä ole 13 viikon ikäinen länderinpentu, mutta kaikki ihmiset luulevat, että olen russeli. Positiivisesti ajatellen, ne sentään tietävät, että olen koira, rotu vain vähän menee pieleen. Ei ole vieraiden ihmisten vika, etteivät ne rotuani tunnista. Se on mamin vika.

Olen aina ollut aika vähä karvainen. Mitä sitä nyt suotta suurta turkkia itselleen riesaksi ottaisi. Lyhyt on paljon kätsempi. Minä voin kiskoa Pompputassua parrasta, mutta Pompputassu ei voi tehdä minulle niin. Jästipään parrassakin voisi roikkua, jos se ei aina sanoisi niin rumasti, kun sitä yrittää tehdä.

Sain kasvatettua oikein hienot parranhaivenet leukaani. Mami sanoi, että oikein söpö amisparta ja nyppi vaivalla kasvattamani haivenet pois. Haloo! Minä työllä ja tuskalla sen itse kasvatin ja mami nyppii parran pois. Mitä se sellainen toiminta on, kysynpä vaan. Niinpä kaikki luulet, että olen russeli ja se on kyllä ihan pelkästään mamin vika.

Kepponen

Ei kommentteja: