torstaina, helmikuuta 18, 2010

Talvinen kuva haaste

Kampi-poika kutsui Amandan mukaan talviseen kuvahaasteeseen.
"Etsi blogistasi kaunein talvikuva, mikä on otettu koirasi ensimmäisenä tai toisena talvena. Laita se blogiisi ja kerro tunnelmia noilta ajoilta. Heitä kuvahaaste eteenpäin seuraaville viidelle koiralle, jolla on blogi."

Haastekuva
Mä pidän tästä kuvasta. Se on otettu mun ja Aman ekana yhteisenä talvena ja siis Amandan toisena, sillä Amahan tuli mulle vuoden ikäisenä. Amanda näyttää kuvassa niin onnelliselta ja pörröpäinen Onni nököttää takana. Edellinen syksy ennen Aman tuloa oli aika kova. Tessan sairastuminen ja kuolema oli tosi kova paikka mulle ja vaikutti jopa Onniin, vaikka ne ei Tessan kanssa koskaan olleetkaan mitään parhaimpia ystäviä. Sitten tuli Amanda ja yhtäkkiä meille paistoikin aurinko. Amanda opetti mulle ja Onnille mitä ihan oikeasti on Lauma. Amanda on sellainen ilopilleri ja laumankoossapitäjä. Jollain tavoin se onnistuu olemaan äitihahmona. Se putsaa päivittäin Kujeen silmät ja korvat ja saman se sit tekee joskus Pilallekin. Amanda on mun kevään aurinko ja ilontuoja. Olen ikikiitollinen Kipalle siitä, että aikoinaan Ama tuli just mulle sijoitukseen.

Haastan viisi ensimmäisestä lukijaa jatkamaan ;)

Ei kommentteja: