lauantaina, joulukuuta 22, 2007

Jouluista matkailua (not)

Voi vitsit mä inhoan jouluruuhkia. Torstain-iltana lähdettiin seikkaileen kohti juna-asemaa ja olin niin käpynä. En oikeastaan ees tiedä miksi olin niin järjettömän kiukkuinen. Siinä vaiheessa ku päästiin junaan oli tiuskinut jokaiselle koiralle ja valmis heittämään itsekunkin jorpakkoon.

Junassa oli täpösen täyttä. Eläimiä enemmän kuin yleensä ja meille oli varattu pieni paikka kaikkien keskeltä. Pitää kehua, että koirat käyttäyty oikein mallikkaasti siitä huolimatta, että törmäilivät käytävällä vieraisiin koiriin. Mä pihisin yhä kiukusta ja rauhoitun vasta oikeastaan jossain Seinäjoen kohdalla. Siinä vaiheessa olin lopulta saanut ängettyä kevythäkin penkkien väliin ja tungettua Onninkin myttyyn jalkotilaan. Uskomattoman pieneen tilaan ne meni. Häkki vähän vääntyi runttaamisessa, mutta siinä tappiot sit oliki.

Sain joululahjat shoppailtua eilen ja ostin lopulta sit koirilleki pienet lahjat, vaikka aluksi meinasin jättää ne ilman. Joulutunnelmaa ei oikeastaan oo nähtykään. Joulukorttia en oo saanu aikaiseksi, vaikka täällä vois ottaa lumisia kuvia ku on lumi maassa. Saas nähdä. Jos täs huomenna sit... tai jotain.

Ei kommentteja: