torstaina, toukokuuta 21, 2009

Takuttien toukokuun kisat

Jaa'a oisko se vihdoin ja viimein aika kirjoittaa kisaraporttikin. Lauantain olin kisoissa töissä, mutta sunnuntaina sit päästiin Aman kanssa starttaamaan kolme rataa. Mä vähän mietin, että oisin talkoillu sunnuntainakin mutta kyytiongelmien vuoksi en sit päässy ajoissa lähtemään. Ei tosin ollut talkooväestä pulaa. Mun mielestä meidän seuran riveissä on hauskaa olla kisoissa ihan vaan töissäkin. Lauantainakin saatiin kilpailijoilta kiitosta hyvin järjestetyistä kisoista ja hyvästä hengestä. Lämmitti kovasti mieltä.

Sunnuntaina Aman ja mun radat meni ohjauksen puolesta männikköön, mutta kivaa oli. Ekalla radalla en ollu ihan niin paineessa ku mitä yleensä. Ohjauksellisesti puolet radasta oli mulle ihan liian vaikeeta. Semmosta kieputusta missä en yhtään pysyny mukana. Mutta loppusuora oli ihana ja maaliin päästessä oli sen jäljiltä huippufiilis. Radalta ohjauskämminä vitosen kielto ja yliaikaa.

Tokalla radalla mulla lähti Amanda upeasti irtoomaan putkeen. Sääli, että tarkotus ei ollu mennä sinne. Rata oli muutenkin oikea ohjauspainajainen ja koutsi sai pudistella päätään radan vieressä. Olin ihan hukassa. Mutta Kujeen siskolikalle Fliille sai sen sijaan hurrata kun Jaanan kanssa nappasivat nollavoiton.

Nää ekat radat oli Kokkosen Tuijan käsialaa ja kolmas rata oli meidän oman Jalosen tekemä. Tää viiminen oli ehkä meidän radoista paras, vaikkei kaikkein kehuttavin sekään. Mua harmittaa ihan hirveästi, että menin sössimään kepit. (TAAS!!!!) Meillä oli yliaikaakin aika järkysti. Sitä mulla piisaa. Ama menis kovaa, mutta mä himmailen sitä, en luota sen menoon ja ohjaan kökösti.

Mutta vaikka mä oon huono ohjaaja ja en lainkaan valmis kolmosiin, niin samaa ei voi sanoa Jaanasta, joka teki Fliin kanssa kolmannen nollaradan viikonlopun aikana ja ansaitsi menolipun kolmosiin. Oikein paljon vielä kerran onnea! Te ootte hyviä!

Ei kommentteja: