lauantaina, elokuuta 21, 2010

Lomailua

Loma aloitettiin läntsyleirillä, sitten maanantina piipahdettiin Kipalassa ja sen jälkeen onkin vain liidetty ja laiskoteltu. Olen vihdoin saanut kaikki omat hyppyesteet maalattua ja niihin on tilattu kiskot ja kannattimet. Tajusin tosin eilen, että pitäis maalata rimatkin. Plääh! Mä kun niin toivoin, että maalausurakka oli siinä. Sitä paitsi kontaktikapistuskin kaipais uutta maalikerrosta. Oih ja voih, ei niin yhtään innostais.

Tiistain treeneistä mulla on video. Pilan liitely näyttää tällä hetkellä tämmöiseltä:
Pilan treeni

Torstaina pääsivät isot tytöt kentälle ja Ama oli ihana. Se kehitti jostain suunnattoman vauhdin joka riitti jopa kepeille ja pujottelu oli nopea. Ihan mieletöntä <3 En tiedä miten päin olisin pomppinu ilosta kun se oli niin makee. Sunnuntaina päästään testaan kuinka kisoissa menee. Mulla on pikkuinen pelko, että koira karkaa näpeistä. Toisaalta mitä väliä, pääasia, että on hauskaa.

Talo etenee hitaasti. Vessa on purkautunut lisää ja olohuone hakee muotoaan uusien kalusteiden kanssa. Tai siis siellä on yksi oikeasti uusi kaluste ja muut on vaan vanhoja jotka on alkaneet valua tänne. Oli pakko ostaa vaatekaappi, kun täällä on niin toivottoman vähän kaappitilaa. Ja se meni luonnollisesti olkkariin. Mun sisustustyylillä tai tyylittömyydellä ei mihinkään juhlajulkaisuihin pyritä. Tää talo on oikea sekametelisoppa ja mitä kauemmin täällä olen sitä sekavammaksi kaikki muuttuu. Ehkä pääasia on, että ite viihdyn eikä se että näyttäisi hienolta.

Mulla on viiskytmiljoonaa kuvaa koneella, mutta niiden saaminen nettiin onkin työ ja tuska. Tarkotus oli leirikuvat laittaa pikapikaa nettiin, mutta mitä vielä. Osaa en ole vielä katsonutkaan. Ehkä mä tässä ryhdistäydyn. On tässä nyt vielä viikko lomailuaikaakin jäljellä.

Ei kommentteja: