maanantaina, syyskuuta 26, 2011

Lisää viikonlopusta

Viikonloppu oli ihan mieletön. Sääkin suosi meitä siinä mielessä, ettei satanut. Lauantaina oli tosin aika viileä tuuli. Mua ahdisti koko viikon ilmottautuneiden vähäinen määrä. Meillähän lopulta oli tosi paljon ulkopuolisia koulutuksessa kun ei seuran omalta puolelta tulleet paikat täyteen. Vähän sellainen olo oli, etten enää koskaan, ikinä halua olla järjestämässä mitään.

Viikonloppu itsessään meni niin loistavissa tunnelmissa, ettei enää voi olla kuin tyytyväinen. Amalla oli lauantaina valmennusryhmän treeni ja lisäksi meillä oli Niinun kanssa toimintasuunnitelma keskustelu. Pila oli iltapäivällä Teemun treeneissä. Päivä alkoi teorialuennolla, jossa kyllä moni juttu kolahti ja kovaa. Silti oli todella vaikea saada omaa asennetta kohdalleen ja aika pitkälti molemmissa koulutuksissa keskityttiin mun asenteeseen ja tekemiseen. Tän vuoden valmennus teemaksi tulikin mun kohdalla rauhallinen ja varma ohjaus. Itseasiassa olin sunnuntaina mielestäni paremmin oikeassa vireessä.

Aman kepit oli molempina päivinä hyvät ja Teemun treenissä sunnuntaina tein kahdesti onnistuneen takana leikkauksen kepeille. Niinulta tuli hyviä, uusia ideoita keppien suhteen ja mulle tuli sellainen olo, ettei niiden kanssa kannata vielä luovuttaa.

Tän vuoden kolmantena asiana asenteen ja keppien lisäksi on käsien hallinta. Huitominen kuriin. Ei mikään ihan helppo projekti, mutta jo kolmessa treenissä näkyi mikä ero koirissa on kun ohjaan oikein enkä vaan huiski. Tiedossahan se on ollut, mutta on siihen puuttuminen on vaikeeta. Silti tavoitteena on että ensi keväänä ei kädet osoittaisi kohti voimalinjoja vaan suoritettavia esteitä.

Pilasta tuli kommentti, että erittäin lupaava koira, mutta ois syytä vähän hallitakin sitä. Aijaa... Mun pikkuprinsessako tarttis rajojakin. Teemun koulutus sopi niin hyvin meille. Mä haluaisin erityisesti Pilan kanssa uudestaan. Pilallakin alkaa keppiprojekti, joskin ihan erilainen kuin Amalla.

Talven treenipaikat tuli jakoon ja ilmoitin sinne vaatimattomasti 3 koiraa. (Ama, Kuje, Pila) Viikonlopun jäljiltä mulle tuli niin paljon ideoita Kujeenkin suhteen. Lisäksi koska me kaapattiin Frida meille hetkeksi hoitoon, mulla ois viisi testikania. Ja suuret suunnitelmat :D

hakissa
BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

Ei kommentteja: